ائینه
نوشته شده توسط : فاطمه بحیرائی

 

می‌بینم صورت‌ام‌و تو آینه،
با لبی خسته می‌پرسم از خودم:
این غریبه کیه؟ از من چی می‌خواد؟
اون به من یا من به اون خیره شدم؟
باورم نمی‌شه هر چی می‌بینم،
چشام‌و یه لحظه رو هم می‌ذارم،
به خودم می‌گم که این صورتکه،
می‌تونم از صورت‌ام ورش دارم!
می‌کشم دست‌ام‌و روی صورت‌ام،
هر چی باید بدونم دست‌ام می‌گه،
من‌و توی آینه نشون می‌ده،
می‌گه: این تو یی، نه هیچ کس دیگه!
جای پاهای تموم قصه‌ها،
رنگ غربت تو تموم لحظه‌ها،
مونده روی صورت‌ات تا بدونی
حالا امروز چی ازت مونده به جا!
آینه می‌گه: تو همونی که یه روز
می‌خواستی خورشیدو با دست بگیری،
ولی امروز شهر شب خونه‌ت شده،
داری بی‌صدا تو قلبت می‌میری!
می‌شکنم آینه رو تا دوباره
نخواد از گذشته‌ها حرف بزنه!
آینه می‌شکنه هزار تیکه می‌شه،
اما باز تو هر تیکه‌ش عکس منه!
عکسا با دهن‌کجی بهم می‌گن:
چشم امید و ببُر از آسمون!
روزا با هم دیگه فرقی ندارن،
بوی کهنگی می‌دن تمومشون!
 




:: برچسب‌ها: فرهاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1390/3/26/4 - - گفته است :

سلام
من شما را به لینک هام اضافه کردم
شما هم این کار را انجام دهید
باتشکر

/weblog/file/img/m.jpg
gity در تاریخ : 1390/3/26/4 - - گفته است :
salaaaaaaaaam doste azizam khobi???
mamnonam az in ke behem sar zadi
bloget kheyli khobo ghashange
man shomaru8 link kardam shoma ham mano belink mer30000000000000000000000000 dostam

/weblog/file/img/m.jpg
yones tohi در تاریخ : 1390/3/25/3 - - گفته است :
بــه هـــرکـــس دل ســـپــردم بــــی وفـــاشــد،چــوپــابــندش شــدم ازمـــن جـــداشــد،نـــمی دانـــم از اول بــــی وفـــابـــود،یـــانـــازش کـــشیدم بــی وفــاوبلاگ جالبی داری ازاین که بهم سرزدی ممنون بازم سربزن چون مطالب وعکسهای جالبی دراینده دروبلاگم جایگزین میشه نوشته ات خیلی زیبابود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: